25 Ocak 2012 Çarşamba

DOYURAN PASTA


 Gerek yok her sözü laf ile beyana.. Bir bakış bin söz eder bakıştan anlayana...Demiş MEVLANA .
Canlarım ))) Begenerek ve de takdir ederek takip ettiğim sevgili arkadaşım yeşim hanımınhttp://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com/yaptığı bu tarifi denedim. çok memnun kaldım harika bir tat çok pratik çok basit  şık bir pasta oldu denemenizi tavsiye ederim:)) Ben  malzemelerde bi iki değişiklik yaptım evde olan malzemeleri kullandım .işte tarif
GEREKLİ OLANLAR:
1 adet pastaban sade (iki katlı .
100 gr eritilmiş margarin yada tereyağı
2 yemek kaşığı süt
3 yemek kaşığı dolu dolu kakao
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı dolu dolu portakal kabuğu rendesi
1 çay bardağı ceviz
1 çay bardağı kuş üzümü
10.12 adet kaysı sarı ve siyah (gün kurusu) karışık çok minik doğranmış
ÜZERİNE 
Benmari usulü eritilmiş pasta  çikolatası
çekilmiş Antep fıstığı
HAZIRLANIŞI:
Derin bir kaba bütün malzemeleri koyup yoğuralım .streçin içne bütün hamuru boşaltıp silindir şekli verelim. Sıkıca streçleyip derin dondurucuda en az 2.3 saat beklettikten sonra iki parmak kalınlıkta kesip önce çikolata sosa batırıp,daha sonra  üzerine fıstık serpip servis edelim .Bu kadar basit )Arkadaşımın dediği gibi bunu böyle hazırlayıp dolapta bekletebiliriz gerektiğine hazır bulunur:)
 BU TARİFİMİDE EMİNE ARKADŞIMA GÖNDERİYORUMhttp://mutfakincisi.blogspot.com


30 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

En kısa zamanda bende yapıp yayınlıycam inşaallah. Teşekkürler ellerine sağlık. Harika görünüyor..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok sveerim,elinize saglik,valla canim cekti simdi gece gece!sevgiler

yeşim dedi ki...

günaydın canım
afiyet şifalar olsun.beğenmenize çok memnun oldum...güzel bir gün diliyorum.öptüm.

Adsız dedi ki...

valla çok beğendim görünüş süper yapımı ise basit

muhabbetsofrasi dedi ki...

doymamki ben bu pastayı yemekle :D

Unknown dedi ki...

Doyulurmu bu böyle pastaya hiç..:))
Harika görünüyor canım..
Kahvaltımın üzerine olsaydı ne iyi olurdu..
Ellerine sağlık canım..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende görmüştüm yeşim hanımın sayfasında harika bir tarif görünümüde çok şık ellerine emeklerine sağlık...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

çok şık gözüküyor eline sağlık yapacağım mutlaka

Unknown dedi ki...

yeşimcigimin her tarifi birbirinden lezzetlidir.seninde ellerine saglık.

mutfagabuyrun dedi ki...

harika bir görüntü canım.bir dilimini alsam dahada harika olurdu.ellerine sağlık.öpüyorum.

umutluhayat dedi ki...

muhteşem görünüyor.ellerinize sağlık.

anne eli gibi dedi ki...

nefis bir görüntü ellerine emeğine sağlık,sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık nefis oluyor bu tarif bende yaptım:)
sevgiler..

Sanattryemek dedi ki...

eline saglik zaten goruntu herseyi anlatiyo...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Ellerine saglik canim bi tane aldim pek doydum doyuran pastayla :)

Unknown dedi ki...

Harıka olmuşlar,çikolatalı halıne bayıldım ellerıne saglık.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Izmir'in meshur pastasi. ellerine saglik Fatma ablacim.

Unknown dedi ki...

ellerize sağlık çok güzel ve lezzetli görünüyor

Baharcicegi dedi ki...

Dedigin gibi görüntü herseyi anlatiyor,nefis olmus eline saglik canim

Unknown dedi ki...

harika görünüyor çok beğendim ellerine sağlık canım sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bu harika görüntünün lezzetinin de harika olduğuna eminim.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Fotoğraflarda bir harika.Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hakikaten ismiyle müsemma bir tatlı:)

ellerine emeklerine sağlık canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende yaptım bundan çok güzel oluyor ellerine sağlık canım harika görünüyor

Unknown dedi ki...

fatmacığım ellerine sağlık canım hakikaten gözümüzü de doyuran bir pasta olmuş. hem pratik hem bol meyve ve kuruyemişli tam benlik yani sevgiler canım

sare dedi ki...

Çok sevilerek yenilen bir pasta ...
Adı doyuran ama doyulmaz.
Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canim bu tarifde cok güzel görünüyor ellerine saglik.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

gercekten bu pasta doyurur:) ellerine ağlık canım bu arada sıcacık mesajın ıcın tşk ederım.Sevgiler hayrılı kandıller:)

Filiz dedi ki...

off off off, işte bu tam benlik yarın sabah ilk iş yapıyorum kesin görüntüye bakarmısınız bittim ellerine sağlık olsada yesek :)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

hııımmm süper olmuş ellerine sağlık tarifi çaldım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...