26 Kasım 2011 Cumartesi

BİSKREM KURABİYE

GEREKLİ OLANLAR:
100 gr oda sıcaklığında margarin yada tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 çay bardağı portakal suyu(hazır meyve suyuda olabilir)
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un hamur kulak memesinden birazdaha katı olacak
üzerine isteğe bağlı pudra şekeri
İÇ DOLGUSU:
Kahvaltılık çikolata
HAZIRLANIŞI:
yoğurma kabımıza bütün malzemeleri sırayla koyup iyice yoğuralım.Hamurdan cevizden büyük parçalar koparıp avcumuzun içinde açalım 1 çay kaşığı kahvaltılık çikolatadan koyup yuvarlayarak kapatalım.
fırın tepsimize dizelim. orta hararetteki fırınımızda kızartalım (üzerini çok fazla kahverengi kızartmayalım)
ılıyınca pudra şekeriyle süsleyip servis edelim.






19 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü harika canım.çayın yanındada nefis olur.ellerine sağlık.öpüyorum.

İnci Yemek dedi ki...

Enfes gözüküyor canım ,hazır gibi olmuş:)ellerine sağlık.
Sağlıklı mutlu hafta sonları dilerim canım...

CANBOGAZDAN dedi ki...

nefis bir sey bu, malzemeleri de gayet makul geldi bana. gorup de birini yemek istemeyen olamaz herhalde. ellerine saglik canim, sevgiler.

Mutfak Dili dedi ki...

Canim elien saglik harika olur 5 cayina kitir kitir.
Daha once yapmistim bende bu kurabiyeyi icine de ulker cikolata koymustum . Sicakken iyiydi soguyunce icindeki cikolata sertlesdi. Bir daha da yapmadim. Insallah bunu gordum ya bir daha denemem lazim.
Sevgiler canim ..

Unknown dedi ki...

güzel bir tarif ben beğendim. Yapılıcaklar listesine alındı.Ellerine sağlık. Sevgilerimle öpüyorum.

pembe kekik dedi ki...

Pudra şekeri çok yakışmış.Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Nefis.Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Sıcak çikolataya bana bana yerim ben bunlarıı :)
Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Fatma'cım süper görünüyorlar. Elleri ne sağlık mutlu pazarlar,sevgiler.

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık,çok güzel olmuş.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok güzel görünüyor çayın yanına da mis gibi:) ellerine sağlık...

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,denenecekler arasında,sevgiler

Unknown dedi ki...

Kaç tane yerim tahmin bile edmiyorum..
En çikolatalısından alıyorum birkaç tane canısı..
Ellerine sağlık.

yeşim dedi ki...

eline sağlık canım güzel bir hafta diliyorum.sevgiler.

özlem dedi ki...

sizi izlemeye aldım bende beklerim. blogunuzu çok beğendim.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerinize sağlık..
kurabiyeleriniz nefis görünüyorlar:)
sevgiler benden..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
nefis bir görüntü.
Bu kurabiyeyi hep yapmak istiyorum bugüne kadar nasip olmadı.İnşallah senin tarifle yaparım.
Kahvaltılık çikolata derken şokella,nutella tarzı mı?
Sevgilerimle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekkür ederim sevalcim ...evet ben evde ülkerin çokokemi vardı onu kullandım sevgiler canım:)

yildiz dedi ki...

Fatmacigim,öncelikle cok cok gecmis olsun diyorum.Insallah en kisa zamanda sagligina kavusursun.
Kurabiye cok sevdigim icin bu görüntüye bayildim ve de bir kenara not aldim,denemek icin sabirsizlaniyorum.Ellerine saglik

ab-ı hayat dedi ki...

tam benlik bir tarif olmuş,ellerine sağlık...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...