2 Nisan 2011 Cumartesi

DOMATESLİ ET KAVURMA (biz domates kebabı da diyoruz)

Kolay pratik et yemeklerimizden bizimkiler çok seviyor malum et obur olduklarından kendileri !! Ben bu tarifimideTARİFKOLİK  İN 45 dk yemek etkinliğine gönderiyorum.

  • MALZEMELER:
  • 1 kg kuşbaşı et
  • 4 adet yeşil biber
  • 4adet domates
  • 1Çay bardağı sıvı yağ
  • 1 İri boy soğan
  • 2 Diş sarımısak
  • Tuz karabiber ,kırmızıbiber ,kimyon( bir çay kaşığı yeterlidir).
  • YAPILIŞI:
  • Önce eti pişirelim düdüklü tencerede pişirirsek daha kolay  zaman tasarrufuda olur .Düdüklü tencereye etleri koyalım.1 su bardağı da su koyup 20dk pişirelim .Tavamıza yağı koyup soğanları küp küp küçük doğrayalım.etleri de koyup soğanla beraber hafif kavurmaya başlayalım ,sonra biberleri küp dorayıp içine koyalım onlarla beraberde kavrulmaya devam etsin.en sonunda domatesleri küp doğrayıp katalım baharatları da katalım domateslerde iyice piştikten sonra yemek hazır.AFİYET ŞEKER OLSUN YAPIP YİYENLERE:):)

7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

eti yemeklerin içine kaymaktansa böyle domatesli sotesi yapmayı tercih ediyorum.harika olmuş canım.helede pilavla sunum süper.ellerine sağlık.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

olsada yesek..elinize sağlık..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık nefis ban ekmeğini ye valla....:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekür ediyorum yorumlarınıza bu arada cafe potakal sitenizi açamıyorum nedeeeeenn

yedirenk dedi ki...

merhabalar yorumlarınız ve beni izlemeye aldığınız için çok teşekkürler.bundan böyle sizde benim izlediklerimdensiniz,yemeğiniz harika görünüyor,ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

pratik tarifler diyince hiç düşünmeden atlıyorum. nefis görünüyor ellerine sağlık..

yeşim dedi ki...

bizdede domates kebabı denir canım.ellerine sağlık nefis görünüyor.sevgilerime.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...